U mom je srcu buntovnik.

U mom je srcu
buntovnik.
Ja neću da kažem da hoću
kad neću.
Ne želim da prihvatim
što drugi mogu.
I neću da ustajem
kad mi se spava
da strpljivo slušam
kad hoću da ćutiš.
I neću da krpim
gde mora se seći.
A druge da molim
to ne znam,
ne moram
jer sve na svetu
izbor je moj.
Bez svega mogu
i bez svega znam.
Ti slobodno kliči
trpi i ćuti
prihvati desno
a ja ću levo.
Dok nebo gledaš
ja van njega letim
gde zora se radja
ja bih da snivam.
Ti gledaj belo
ja ću u crno
u mojoj duši
buntovnik živi.
I nema gore
pogreške često
da porede
i slažu da svi smo isto
na ovom
različitom svetu
gde mnogima nije
čak dato ni mesto.

Dijana Zmija

Leave a Reply

