Dijana Zmija -Zov divljine

Zveri neće zadržati kapije

kojima demone kriješ od slasti

bol ume često da se napije

i da zaželi pogrešne strasti.

Čuvari ti ne mogu pomoći

i sakriti šta srce čuva

kad pozove tragom noći

žedna greha, pustinja suva.

Vetrovi će doći sa nemirom

pokucati na moćne kapije

pozvaće te tiho, svemirom

zov divljine, kad se napije.

Opijumi od vatre i neba

ljubavna su pića večnosti.

Kada požuda počne da vreba

ja uzmem kap te moćne tečnosti.

Pijem usnama otrove mile

da zaboravom stihije smirim

da krvave rane svijem u svile

i da se razumom čovečjim smirim.

Što više bežim, to zov je jača

ne da mi smiraj, lako me guši

otvara kapije ponora, plača

donosi tormente skrivenoj duši.

Eh moje zveri, kapije pucaju

ni vaše moći ne drže mi misli

demoni stižu, galantno kucaju

nemiri moji, samnom se stisli.

Noćni mi mag opijum nudi

al već je kasno , divljina tu je

u meni demon se uspavan budi

nose me snažne kandže oluje.

Dijana Zmija

Leave a Reply

