Ne dirajte mi čokoladu

Ne želim da te delim.

Ti si kao čokolada.

Neotpakovana i tačno u količini

u kojoj te želim za sebe.

Jedna kockica manje

i potpuno mi se ruši svet,

koncept, pa i želja za tobom.

Od sveta i ljudi

ne tražim savršenstvo,

ali tražim od ljubavi i od čokolade.

I jedno i drugo me

podjednako čini srećnom,

samo je čokolada mala

i dostupna svuda,

a ljubav velika

i samo jedna.

Ne želim ih polovične,

bez jedne kockice

ili bez jednog reda.
Od ljubavi tražim vernost

i da se moji snovi ne kidaju

i ne kradu.

Zato ne umem da delim ljubav

sa osobom trećom

a i ne smatram srećom

kada vam neko otkine

omiljenu kockicu.

Ne kradite savršenstvo ljubavi

jer samo kao takva

ona vredi

i ne dirajte mi čokoladu.

Dijana Zmija​

Leave a Reply

