Dijana Zmija-Tvoja Kraljica

Sve dok kraljicu smatraš pijunom

ne možeš pobediti ni jednu partiju.

srce živi beskrajno dugo

al ga ne možeš gužvati kao hartiju.

U svakoj igri su jednaki potezi

samo se moji završavaju krikom

svaka od njih me zamori, otrezni

poistovetim masku sa tvojim likom.

Ne prepoznajem više tvoja lica

imaš ih više nego duga boja

a ja sam samo sanjalica

jedino sam htela biti tvoja.

Uz šaku ljubavi dobih šaku prašine

to je jedino što si mi mogao dati

zauvek pod velom laži i taštine

više ti ime neču zvati.

Borbe sam svoje vodila časno

al’ su me fatalne noći sputale

poželeh pijuna, previše strasno

i tu su mudrosti moje zaćutale.

Tebi jedna baš ne znači ništa

iako ima najveće moći

želiš vatru iz drugih ognjišta

zato ti više ne mogu doći.

Moje su partije borbe bez kraja

Kraljica ne zna podanik biti

gorki su plodovi tvoga raja

dok ja vladam ti ćeš se zauvek kriti.

Dijana Zmija

Leave a Reply

