Koliko je lažno ljudsko razumevanje?

Znate ono kad kažu ”on/ona ima više razumevanja prema meni od tebe”…Smatram da razumevanje ne postoji, postoji samo tačka trpeljivosti i ona glasi ”on/ona ume više da trpi to i to od mene…”… Zato me slobodno mogu zvati nerazumnom, to nema veze sa nezrelošću ili hirovitošću…ja jednostavno ne posedujem tačku gde nešto tako ekstremno želim da trpim ni od koga. Ako i izgleda kao da trpim, neka se na to gleda kao neku višu računicu…Ćutanje je kratkotrajno ako donosi ono što želim na duže staze. Tako da reč-razumevanje ne postoji zapravo. Mi možemo shvatiti da neko nema vremena za nas, da neko možda ne želi da nam nešto kaže, ali ne možemo razumeti-to bi značilo da smo podlegli trpljenju protiv svoje volje i posredstvom maski pokazujemo ono što nismo-neko razumevanje, koje osobi kojoj ga dajemo pokazuje neku nepostojeću i izvanrednu stranu nas, dajući nam dovoljno vremena da je pridobijemo drugim stvarima kod sebe, taman toliko da se ne vezuje samo za to kako mi vešto nešto trpimo od te osobe. Stoga je razumevanje iluzija, a ja, poznata po vađenju šokantnih ali istinitih karata na svoj sto, ne nalazim istinu u blefu.

Dijana Zmija

Leave a Reply

