Romantk živi hiljadu života i nikada ne umire …

Stalno me optužuju da sam preveliki romantik…Pa šta očekuju od nekog kome je omiljena knjiga Grička Vještica…. Tu knjigu pamte mame i bake i pamte šta znači imati svog viteza…Danas je vreme malo drugačije, čak se ni ljudi više ne prepoznaju prema tome koja književna dela vole….Nekad se karakter čitao baš pomoću toga…
A ja sam neko ko fascinirano i gotovo zaljubljeno čuva u svom srcu pisma pisana krvlju od strane kapetana Siniše, njegovoj kontesi Neri…gde ju je on uvek iz prikrajka spašavao, a u javnosti se čak nisu ni podnosili, barem u celoj jednoj od sedam knjiga…
Manite me onda priča o tome kako džentlmeni i vitezovi ne postoje…Samo ih treba zaslužiti i oživeti…
Dijana Zmija

Leave a Reply

