Djavoli u ljudima

Djavoli postoje koliko ih hranis u sebi , ja sa njima fino plesem…Samo ako me ne mrzi da ulozim trud, u mnogim naizgled losim ljudima ja mogu da izvucem najbolje,…samo treba zeleti… Problem sa svetom je sto sve radi povrsno, pa i to davanje ljubavi u nedovoljnoj meri ima strasne posledice…
Zato umesto filozofije kako je svet los i pun zla, probajte da budete zlo manje koje nece samo kritikovati globalnu sliku covecanstva vec nekome danas malim gestom ulepsajte dan. Ljudi to pamte.
A sto se tce globalne slike sveta, ja vidim sve vise probudjenih koji otkrivaju sta je visa svest i sta je svrha ljubavi….
To sto vam mediji nude drugaciju sliku, i vi prihvatate, je upravo njihov cilj.
Necu se nikad predati sto se tice vere u coveka, dok god postoji nesto da me pokrene da verujem da bolji vuk u njima pobedjuje.

Dijana Zmija

Leave a Reply

