Izgubljena u tebi

Čak i izgubljeni , mi uvek idemo ka nekom cilju. Mnogo puta želim da izgubim sve samo da bih videla kuda će me nepoznati pravci odvesti. Izgubiti sve i nije nešto teško, pogotovu kad znam da zaista posedujem samo sebe. Ali ono što svaki beznačaj čini značajnim kada sve izgubimo zarad jednog pogleda, osobe koja je u stanju da kupi vašu dušu onim tajnama koje su okovale onaj neprimetni sjaj u očima. No , ljudi često ne traže taj sjaj, koji otkriva čitave svetove iza sebe. Na tren ili dva, dok nas magija pogleda vuče ka sebi, mi smo se već utopili u nečiji kovčeg sa skrivenim blagom, nečija pisama dobro čuvana ili nečije jezero na rubu sveta, gde je ostavio svoje želje .
I taj tren se već sam vezuje za večnost, zove nas i pruža nam ruku da i mi nekom damo svoj sjaj . Tu je duša već kupljena, ne iskobeljamo li se iz tih nekoliko trenutaka, naša večnost je vezana neraskidivim nitima.
A onda će nas u svakome životu sudbina opet spajati.
Vidiš, ja nisam izgubljena kada zarad tebe potpuno izgubim sebe.

Dijana Zmija

Leave a Reply

