Otkrovenje svemira

Tamo gde nestajem i kiše će goreti.

Pridruži se vetru da me brže sustigneš.

I ove noći u snove, poneću demone od nemira.

Okovane željama, što plešu na mom prozoru.

Bestidni su, bezglavi. Kandžama me miluju.

Al dodirnuti me ne mogu, jer daleko sam, u svemiru.

Moja su se ognjišta sjatila daleko.

Poneo je i ruže, vetar sa proplanaka.

Ostavio samo dah, da bi me pamtio po neko.

Iz svog sam se pepela, ponovo obnovila,

i tragom belih mrazeva

U okrilje univerzuma,  daleko od poznatog,

sa ružama doselila.

 

Dijana Zmija

Leave a Reply

