Dijana Zmija-Treba Mi

Treba mi jedna vezica cveća

da me potseća na život i rast,

da spava mirno u dahu proleća

i u kapi tuge da izmami slast.

 

Treba mi šolja puna žara i tišine

da iz mojih oluja odnese hladnoću,

da izvadi najlepša sećanja iz prašine

i zaboravi domove što čuvaju samoću.

 

Trebala bi mi i pratnja ptica

da i moj bol dobije krila

da upoznam ono što zna i leptirica

što je u sebi , od drugih večnost sakrila.

 

Radoznalom umu mnogo čega treba

jer snove gradi od zvezda i knjiga.

Al dovoljno je malo soli i hleba,

sve ostalo nije zemaljska briga.

 

Al drugi nisu skromnosti vični.

Pred prirodom su zatvorili oči.

Kraj novca žive i gvožđu su slični.

Pred njima i Sunce gubi moći.

 

I ono što možda najviše želim

dok noćima budno nebo vrebam

jeste da s’ nekim i to nebo delim

da i ja toliko nekome trebam.

 

Dijana Zmija

Leave a Reply

