Dijana Zmija-Ruke Su Vezane Ali Letim

Ruke su mi vezane
ali letim,
glas mi je promukao
al i dalje se čuje,
krila možda otkinuta
al ne marim,
ne može jedan anđeo
na svojim plećima
poneti pola sveta,
onog boljeg što zna prosjaku
udeliti milost
i onog goreg
što bode iglama
več odavno raskrzana krila.
ALi ja letim,
i ne može me vezati
ni okov od čelika,
ni tkanina senki
jer gde srce je krenulo
tu smrtnici ne mogu
niti su dostojni
plesa sa zvezdama dalekim.
A one me zovu,
i čine laganom
da se od stega licemernih
oslobodim
i da već krenem
ka snovima svojim
da, ruke su vezane,
al ja se ne bojim!
 
Dijana Zmija
Leave a Reply

