Dijana Zmija-Mene nikad nećeš naći…

Mene nikad neces naci u drustvu kako filozofiram o razlici izmedju nekoga i necega. Ja volim sve da spajam. Nisam Andrija i Andjelka da dramatizujem razlike izmedju polova i u odnosima zene i muskaraca. Razlike mirim, svuda. I u prijateljstvima. Ukazujem na cuda, na lepe stvari, osobine, kvalitete, da se ne zanemari sto je bitno i sto je lepo.Ne gubim vreme u prekorima ma kako me neko mozda nekad shvatio. I kad mi proradi bunt ja palim eksplozivne naprave svojim odgovorima al to je zato sto se zasitim gledanja unaokolo kako jedni druge samo spustaju, ponizavaju, omalovazavaju…Bespotrebno zaista. Velicina coveka je ipak u tome koliko dobrih stvari mozes videti u nekome. Da sudimo to vec svi znamo na pamet.
I ne koristim psovke, ne izrazavam se urbano, ne gledam sa visine, ne merim po diplomama, ne ocenjujem postenje,mane, veru, neveru i slicno.
Pravim se da ne vidim sitne lazi, svako ima razlog zasto ih koristi. Interesuje me samo sustina, dok god u coveku ima ljudskosti, ljubavi ,saosecanja. Ne ispravljam ljudima recenice, ne prekidam nekog dok sanja ni dok prica gluposti. Ako ja nesto ne vidim tako,ne znaci da neko nema lep pogled na svet.
Covek je covek, tako komplikovan, tako slozen i volim da ima tog neceg u nekome sto te nagna da istrazujes, sto te nagna da ga postujes, da se potrudis, da ti nije sve na tacni, sve prosto, prazno i ogoljeno…
Dijana Zmija
One thought on “Dijana Zmija-Mene nikad nećeš naći…”

  1. “Covek je covek, tako komplikovan, tako slozen i volim da ima tog neceg u nekome sto te nagna da istrazujes, sto te nagna da ga postujes, da se potrudis, da ti nije sve na tacni, sve prosto, prazno i ogoljeno…”
    Slažem se u potpunosti 🙂

    Liked by 1 person

Leave a Reply

